علی ربیعی: از بیان فواید برجام خجالت نمی كشیم، اصلی ترین برنامه ما آرامش بخشیدن به معیشت مردم است

علی ربیعی: از بیان فواید برجام خجالت نمی كشیم، اصلی ترین برنامه ما آرامش بخشیدن به معیشت مردم است پول من علی ربیعی: از بیان فواید برجام خجالت نمی كشیم، اصلی ترین برنامه ما آرامش بخشیدن به معیشت مردم است


وی با اشاره به تجربه حضورش در اجلاس سازمان بین المللی كار ( ILO) در خردادسال جاری اظهار داشت: وقتی سال 93 در اجلاس حضور یافته بودیم خیلی از مقامات بین المللی به ما خرده می گرفتند كه چرا روابط خویش را با جامعه بین المللی تنظیم نمی نماییم اما امسال با 12 مقام همتای خود و تشكل های كارگری دیدار و گفت وگو داشتم كه همه می گفتند حق با شماست و آمریكا مسیر غلط جهانی را طی می كند. وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی با اعتقاد به اینكه برجام برای ما خیلی خوب بوده است و نباید از گفتن دستاوردهای آن خجالت بكشیم، اظهار داشت: مطمئنا چند سال بعد آمریكایی ها خواهند اظهار داشت كه مسیر غلطی را در ارتباط با ایران طی كرده اند. وی ادامه داد: نیازمند برنامه ریزی جدی برای مقابله با شرایط پیش آمده و این عملیات روانی عظیم هستیم و معتقدم با كار جدی می توانیم موفق شویم. وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعی همینطور با اشاره به برنامه های وزارت خزانه داری آمریكا و ارتباط آنها با گروه های تروریستی كه ضد ایران فعالیت می نمایند تصریح كرد: اصلی ترین برنامه ما برای مواجهه با این شرایط استوار كردن آرامش در فضای اقتصادی و تضمین معیشت مردم است. ربیعی اضافه كرد: در نشست اقتصاد مقاومتی كه امروز بامداد برگزار گردید مبحث چگونگی تضمین معیشت مردم و حفاظت از زندگی اجتماعی مورد تاكید قرار گرفت. ایشان در ادامه تصریح كرد: ما نیازمند سخت كوشی، عقلانیت، اجماع و مدارا برای عبور از شرایط فعلی هستیم. وزیرتعاون، كارورفاه اجتماعی با اشاره به تصمیم دولت به ممنوعیت واردات برخی كالاها شرایط جدید را فرصت تازه برای تولید برند برشمرد و اظهار داشت: شرایط تحریم بهترین فرصت برای احیای برندهای داخلی است و در این زمینه باید برنامه ریزی نماییم. ربیعی ادامه داد: اگر كالای ایرانی را از كیفیت برخوردار نماییم و ایرانیان را برای مصرف كالای ایرانی ترغیب نماییم و در كنار شعار كالای ایرانی بخر، شعار تولید كننده كالای خوب تولید كن را داشته باشیم، با توسعه فرهنگ مصرف داخلی و برندسازی اشتغال هم توسعه پیدا می كند. وی بازار 80 میلیونی مصرف ایرانی زمینه ای مناسب برای تولید برند ومصرف كالای ایرانی برشمرد و اظهار داشت: ما پس از این می توانیم به سمت بازار 300 تا 400 میلیونی منطقه برویم و تبادلات كالای ایرانی را در منطقه و پس از آن در بازارهای جهانی گسترش دهیم. وزیرتعاون، كارورفاه اجتماعی برندسازی را یك فرایند پیچیده اجتماعی برشمرد و تصریح كرد: محصول در كارخانه ساخته می گردد و برند چیزی است كه مشتری می خرد. من بعنوان وزیر كار و در حوزه مسئولیتم برای رونق این روند و افزایش قدرت خرید ایرانی ها كمك خواهم كرد. ربیعی برند را معادل اعتماد و دارایی نامشهود برشمرد و اظهار داشت: برند رابطه معناداری هم با اقتدار ملی دارد و ما از برندهای خود می توانیم برندهای بزرگ تولید نماییم و ساخت ایران را اطمینان بخش نماییم. وی تصریح كرد: با گسترش اعتماد داخلی و سرمایه های اجتماعی و افزایش دارایی های نهفته در خلاقیت ایرانی رابطه معناداری بین برند و اقتدار ملی بروز می یابد و پاسخی هم به زورگویی های دولت آمریكا خواهد بود. وزیرتعاون، كار ورفاه اجتماعی تصریح كرد: ایمان دارم كه روزهای دشوار را می گذرانیم و جامعه بین المللی ناچار می گردد كه ما را بازگرداند. بنابراین برای آن روز باید خویش را مقتدر نماییم و با برندهای بالاتر آماده ورود به جهان شویم. 1717

1397/04/11
22:14:21
5.0 / 5
4623
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما