درگاه های الكترونیك انتخاب اول مشتریان بانك قرض الحسنه رسالت

درگاه های الكترونیك انتخاب اول مشتریان بانك قرض الحسنه رسالت پول من: مدیرعامل بانك قرض الحسنه رسالت اعلام نمود درگاه های الكترونیك انتخاب اول مشتریان بانك قرض الحسنه رسالت میگردد.



به گزارش پول من به نقل از مهر، محمدحسین حسین زاده توسعه مدل بانكداری اجتماعی را كه از سال ۹۵به طور عملیاتی در سراسر كشور اجرایی شده را راهكاری برای نمایش خدمات غیرحضوری به مشتریان عنوان نمود.
وی اضافه كرد: همانطور كه از طرف رئیس پژوهشكده پژوهشكده پولی و بانكی عنوان شد، طراحی مدل كسب و كار بانكداری اجتماعی با رویكرد نمایش خدمات قرض الحسنه به مشتریان تعدادی از سوی بانك قرض الحسنه رسالت صورت می گیرد.
به گفته حسین زاده، بانكداری اجتماعی كه بیشتر از چهار سال است در این بانك عملیاتی شده، دورخیز دستیابی به افق ۱۴۰۰ و بانكداری بدون شعبه است.
وی در تعریف مفهوم بانكداری اجتماعی اضافه كرد: بانك قرض الحسنه رسالت به دنبال این است كه كاركرد و كارایی قرض الحسنه را در ابعاد وسیع، با استفاده از بستر قانونی و فناورانه نوین، توسعه داده و به توانمندسازی كارآفرینی اجتماعی و خرد و حل مسائل اجتماعی كمك نماید. در این راستا بانك قرض الحسنه رسالت مبادرت به طراحی محصولی متناسب با مشتریان خود كرده و آنرا «بانكداری اجتماعی» و یا «ارائه خدمات به مشتریان جمعی یا گروه های مشتریان» نامیده است.
حسین زاده اظهارداشت: در واقع بانكداری اجتماعی سازوكار نوآورانه نمایش خدمات نوین بانكی به مشتریان جمعی در چارچوب كانون های كار و زندگی (كارآفرینی اجتماعی در شهرهای كوچك و روستاها)، همیاری اجتماعی (خانوادگی، محله ای، مساجد و دانشجویی)، سازمانی (سازمان ها ادارات و شركت ها) وصنفی(اصناف، بازاری ها) است.
مدیرعامل بانك قرض الحسنه رسالت با تاكید بر نقش بانكداری نوین در تحقق بانكداری اجتماعی اظهار داشت: بانكداری نوین ركن اصلی بانكداری اجتماعی است و بانكداری اجتماعی تحقق نمی یابد مگر با در اختیار داشتن زیرساخت های بانكداری مدرن. بیشتر تراكنش های خرد امروزه بر بستر بانكداری نوین كه بُعد دیگری از بانكداری اجتماعی به حساب می آید، متمركز شده و ازاین رو بهره مندی از زیرساخت های فناورانه به منظور اجرای این مدل از بانكداری و نمایش خدمات بانك قرض الحسنه رسالت در بستری شرعی، آسان، ارزان و مدرن مورد توجه است.
وی اضافه كرد: بانك قرض الحسنه رسالت با پیشرفت تكنولوژی بانكداری بدون شعبه را برای افق ۱۴۰۰خود پیش بینی و برای دستیابی به این مهم بانكداری اجتماعی را در سراسر كشور عملیاتی كرد. همین طور زیرساخت های لازم برای بانكداری مدرن را در اختیار گرفت و در امتداد توسعه بانكداری الكترونیك و افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات نوین، امكان افتتاح حساب غیرحضوری در سامانه اینترنت بانك را عملیاتی كرد. بر این اساس مشتریان می توانند علاوه بر عضویت در اینترنت بانك، از خدمات جدید سامانه افتتاح سپرده و درخواست تسهیلات غیرحضوری باز بهره مند شوند.
حسین زاده اظهارداشت: این سامانه در چارچوب بانكداری اجتماعی بومی و شخصی¬سازی شده تا مشتریان بانك با سهولت بیشتری بتوانند خدمات دریافت نمایند. می توان گفت افزایش هزینه ها واتلاف زمان همچون معایب بانكداری سنتی است و بررسی ها نشان داده است تنوع خدمات الكترونیك در كاهش این دو تاثیر چشمگیری دارد. به قول وی امكان تقاضای دسته چك، ستاندن تسهیلات، كارت شتاب و دیگر مستندات باز از راه درگاه های الكترونیكی بزودی در این بستر اجرا می گردد.
حسین زاده بیان كرد: مزایای بهره¬گیری از اینگونه خدمات یك بازی برد- برد برای هر دو ركن اصلی یعنی بانك قرض الحسنه رسالت در یك سو و مشتریان در سوی دیگر است.
مدیرعامل بانك قرض الحسنه رسالت در ادامه اضافه كرد: توسعه فرهنگ همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و كارآفرینی اجتماعی سه رسالت مهم این مجموعه است كه كاركنان باید در چارچوب هویت سازمانی بانك (قرض الحسنه، خرد و اجتماعی) به جامعه هدف عرضه كنند.

1397/10/05
14:09:01
5.0 / 5
22
تگهای خبر: ارز , اینترنت , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما