معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی خبر داد؛

رشد ۳ و نیم برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل

رشد ۳ و نیم برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل به گزارش پول من، معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن از رشد 3.5 برابری جذب منابع در 5 ماهه سال 1404 نسبت به زمان مشابه سال قبل به سبب اجرای راهبردهای جدید اطلاع داد.



به گزارش پول من به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، مصطفی تقوی با تاکید بر این که جذب منابع، ستون اصلی حیات و موفقیت بانک است، اظهار نمود: جذب منابع یک موضوع راهبردی به حساب می آید که نقش تعیین کننده ای در قدرت رقابتی و جهت گیری های آینده بانک دارد.
وی ضمن اشاره به جایگاه ویژه بانک مسکن در تامین مالی بخش مسکن اضافه کرد: ادامه فعالیت و سودآوری بانک ارتباط مستقیمی با جذب منابع دارد و دراین میان، تمرکز بر منابع پایدار و کم هزینه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

راهبردهای جذب منابع خرد و کلان

تقوی در تبیین راهبردهای فعلی بانک مسکن در جذب منابع اظهار داشت: در فضای رقابتی امروز، بانک از شیوه های متنوعی برای جذب سپرده های خرد و کلان استفاده می نماید. در بخش مشتریان خرد، اقداماتی همچون توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و غیرحضوری، طراحی محصولات متنوع سپرده ای و پیشرفت رضایت و وفاداری مشتریان دنبال می شود. در بخش مشتریان کلان نیز، طرح های سپرده ای ویژه و انعقاد تفاهمنامه با سازمان ها و شرکتها در دستور کار قرار دارد.
وی در ادامه از ارزیابی مستمر شعب آگاهی داد و خاطرنشان کرد: عملکرد شعب بطور ماهانه برمبنای اهداف تعیین شده بررسی می شود و رتبه بندی آنها نقش مستقیمی در تصمیم گیری های مربوط به آینده شغلی مدیران و مسئولان دارد.

مشتری مداری هوشمند؛ یکی از سیاستهای اصلی سال جاری

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی ضمن اشاره به نگاه مدیرعامل به «مشتری مداری هوشمند» به عنوان یکی از سیاستهای اصلی سال جاری اظهار داشت: مشتری مداری برای بانک مسکن یک شعار نیست، بلکه راهبردی اساسی است.
او اضافه کرد: بانک مسکن با تحلیل داده های تراکنش ها و رفتار مشتریان، در تلاش است نیازها و ترجیحات آنان را بهتر درک کند و بر طبق این تحلیل ها، محصولات جدید سپرده ای و تسهیلاتی، مانند سپرده سپید طراحی شده اند.
در پایان، تقوی از برگزاری میز خدمت در تمام استانها و مناطق آگاهی داد و اظهار داشت: مدیران شعب بانک مسکن هر هفته در روزها و ساعات مشخص، بصورت حضوری و مستقیم پاسخگوی پرسش ها و درخواست های مشتریان خواهند بود. بطور خلاصه وی ضمن اشاره به جایگاه ویژه بانک مسکن در تامین مالی بخش مسکن افزود: ادامه فعالیت و سودآوری بانک ارتباط مستقیمی با جذب منابع دارد و دراین میان، تمرکز بر منابع پایدار و کم هزینه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. مشتری مداری هوشمند؛ یکی از سیاست های اصلی سالجاری معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی ضمن اشاره به نگاه مدیرعامل به مشتری مداری هوشمند بعنوان یکی از سیاست های اصلی سالجاری عنوان کرد: مشتری مداری برای بانک مسکن یک شعار نیست، بلکه راهبردی اساسی است.
1404/06/25
10:31:29
5.0 / 5
5
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , حساب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
کامنت کاربران پول من در مورد این مطلب
کامنت شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
کامنت:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما

پول من، همراه شما در راه موفقیت مالی