نماینده مردم اهواز در مجلس:

آغاز پرداختی های موسسه آرمان

آغاز پرداختی های موسسه آرمان پول من: نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت قرار است بعد از طی مراحل اداری ادغام موسسه مالی آرمان با موسسه ملل، پرداخت سپرده ها از شهریور شروع گردد.



همایون یوسفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار كرد: امروز با رئیس بانك مركزی در حاشیه مراسم تنفیذ حكم ریاست جمهوری دیدار و برای مراحل ادغام موسسه آرمان و موسسه ملل پیگیری كردم.

وی افزود: همچنین در ارتباط تلفنی با حیدری معاون نظارت بانك مركزی این موضوع را پیگیر و وی اعلام كرد كار ادغام موسسه آرمان با ملل انجام شده و از روز یكشنبه مباحث حسابرسی این ادغام شروع و طی سه هفته انجام می شود.

یوسفی تصریح كرد: وی همچنین اعلام كرد تلاش می شود تا از شهریور ماه كار پرداخت به مردم را شروع كنیم و سعی شده تا این كار تسریع شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان كرد: در این روند تاكید شده تا زمان حسابرسی ها در كوتاه ترین زمان ممكن انجام و نحوه پرداختی به مردم هم بعد از انجام حسابرسی ها مشخص می شود.

یوسفی گفت: بر اساس اعلام بانك مركزی، تلاش می شود تا از شهریور ماه كار پرداختی به مردم آغاز شود. در پیگیری های انجام شده از بانك مركزی نیز درخواست كردیم تا پرسنل موسسه آرمان اخراج نشوند و قول گرفتیم تا این پرسنل برای همكاری با موسسه ملل به كار گرفته شوند.
 

1396/05/13
18:47:49
5.0 / 5
5601
تگهای خبر: بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما