عرضه به روزترین خدمات، عامل استقبال از سرمایه گذاری در بانك شهر

عرضه به روزترین خدمات، عامل استقبال از سرمایه گذاری در بانك شهر پول من: شهردار كلانشهر اراك با اشاره به نقش بانك شهر در ارتقای سطح كیفی زندگی در شهرها اظهار داشت: عرضه نوین ترین خدمات بانكی سبب شده تا شهروندان به سرمایه گذاری در این بانك رغبت زیادی نشان دهند.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از بانك شهر، داود تاجران با بیان این مطلب اظهار داشت: حمایت این بانك از طرح های مشاركتی در شهرهای مختلف همچون اراك بخصوص در بخش های اقتصادی و عمرانی، نقش مهمی در تسریع روند توسعه ای شهرها دارد.
وی تصریح كرد: بانك شهر هم اینك با سرمایه گذاری و یا مشاركت در طرح های مختلف شهرهای بزرگ و مراكز استان ها وضعیت اقتصاد و عمران شهری را متحول كرده است.
شهردار كلانشهر اراكادامه داد: همینطور عرضه خدمات بانكی الكترونیك و به روز در بانك شهر سبب شده تا شهروندان به فعالیت این بانك و سرمایه گذاری در آن رغبت زیادی نشان دهند.
وی با اشاره به اینكه شهرداری و شورای اسلامی شهر اراك آمادگی لازم برای مشاركت با بانك شهر در طرح های اقتصادی را دارند، خاطرنشان كرد: به همین منظور زیرساخت های سرمایه گذاری اقتصادی و عمرانی كلانشهر اراك تدوین شده است.
تاجران همینطور اظهار داشت: این شهر به واسطه قرار گیری در سومین استان صنعتی كشور زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی و عمرانی را داراست. استفاده از پتانسیل بانك شهر در زمینه سرمایه گذاری، می تواند اهرمی قوی برای رونق اقتصادی و تسریع در روند توسعه ای بخش های مختلف اراك باشد.

تحقق توسعه شهرها با حمایت های بانك شهر طی سال های اخیر
از سوی دیگر، شهردار كلان شهر شیراز با اشاره به كاهش درآمدهای پایدار شهری بعنوان یكی چالش های بزرگ كلان شهرهای كشور، بر نقش بانك شهر در پشتیبانی از مدیریت شهری و توسعه شهرها طی سال های اخیر تصریح كرد.
طبق اعلام مركز ارتباطات و روابط عمومی بانك شهر. حیدر اسكندپور با اشاره به اینكه با اتكا به روش های منسوخ گذشته و درآمدهای ناپایدار شهری نمی توان كلان شهرها را اداره كرد، اضافه كرد: بانك شهر بعنوان بانك تخصصی در حوزه شهری در افزایش درآمدهای پایدار برای شهرها و همینطور رونق اقتصاد شهری بسیار اثرگذار بوده است.
وی با بیان این كه بانك شهر طی سال های گذشته توانسته خدمات مفیدی را به شهروندان و شهرداری های كلان شهرها ارائه دهد، خاطرنشان كرد: این بانك در حوزه عمران و تكمیل خطوط ریلی قطار شهری در كلانشهرها حمایت های بسیار قابل توجهی داشته است و شاهد می باشیم كه اقدامات این بانك باعث اتمام خیلی از پروژه های راكد شهرداری ها شده است.
شهردار شیراز خاطرنشان كرد: باتوجه به اینكه در سال های اخیر بازنگری در سیستم مالی و درآمدی شهرداری ها و فرهنگ سازی در این خصوص تا حدودی توانسته سهم درآمدهای پایدار شهری را افزایش دهد اما همچنان تامین درآمدهای پایدار از روش های مختلف بخصوص از جانب شهروندان قابل تحقق است.

1396/12/15
13:57:34
5.0 / 5
4955
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , خدمات , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما