بانك پاسارگاد به بورس لبخند زد؛

اقبال كم نظیر سهامداران به سهام بانك پاسارگاد

اقبال كم نظیر سهامداران به سهام بانك پاسارگاد پول من: بانك پاسارگاد سپس برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی سالیانه و بازگشت به بورس، مورد استقبال كم نظیر فعالان بازار سرمایه و سرمایه گذاران قرار گرفت.



به گزارش پول من به نقل از بانك پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی این بانك ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: نماد بانك پاسارگاد از لحظه ی بازگشایی موجب رونق بسیار در بورس و احداث هیجان بسیار در میان سرمایه گذاران شده است. به طوریكه در مدت ۹ روز از زمان بازگشایی، تعداد ۴ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۷۴۴ هزار سهم این بانك در بورس معامله شده است.
وی افزود: بانك پاسارگاد با عنایت به پیشینه فعالیت و همین طور جایگاه بسیار ارزشمندی كه در شبكه بانكی كشور و جهان داراست، آینده بسیار درخشان و موفقی را پیش رو خواهد داشت. عملكرد موفق و شفاف، مدیریت باثبات، استقبال سایر كشورها برای همكاری بانكی، تأسیس شعبه ها در خارج و... بانك پاسارگاد را بیشتر از پیش به سمت یكه تازی در عرصه های بانكی و مالی پیش خواهد برد.
رفیعی درانتها تأیید كرد: بانك پاسارگاد ضمن رعایت كلیه قوانین و مقررات وضع شده از طرف نهادهای نظارتی با گام هایی استوار و برنامه های گسترده برای توسعه و رشد، در جهت حفظ منافع سهامداران و سایر ذی نفعان خود می كوشد و در این مسیر ثابت قدم و قاطع است.

1397/10/25
16:17:47
5.0 / 5
5252
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , بورس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما