آسیب به تجارت اوراق قرضه بانكی؛

بزرگترین بانك آمریكا به سود مورد انتظار تحلیل گران نرسید

بزرگترین بانك آمریكا به سود مورد انتظار تحلیل گران نرسید پول من: در حالیكه نوسانات شدید بازارها در سال گذشته، به تجارت اوراق قرضه بانكی صدمه زد، سود ربع سالانه بانك جی پی مورگان آمریكا، برای نخستین بار در ۱۵ ربع سال اخیر از پیش بینی تحلیل گران كمتر شد.



به گزارش پول من به نقل از مهر به نقل از سی ان بی سی، در حالیكه نوسانات شدید بازارها در سال گذشته، به تجارت اوراق قرضه بانكی صدمه زد، سود ربع سالانه بانك جی پی مورگان آمریكا، برای نخستین بار در ۱۵ ربع سال اخیر، از پیش بینی تحلیل گران كمتر شد.
در حالی كه تحلیل گران شركت كننده در نظرسنجی ریفینیتیو، پیش بینی كرده بودند در ربع چهارم سال ۲۰۱۸، این بانك به ازای هر سهم ۲.۲۰ دلار سود احداث كند، سودی كه جی پی مورگان توانست احداث كند، برابر با ۱.۹۸ دلار برای هر سهم شد.
همچنین در حالی بزرگترین افت درآمد از طرف بخش تجارت این بانك نیویوركی ثبت شده كه درآمد ثابت آن باوجود پیش بینی ۲.۲ میلیارد دلاری، تنها ۱.۸۶ میلیارد دلار شده است؛ اما افت بازارها، بر بخش مدیریت دارایی این بانك هم تاثیر منفی گذاشت و موجب كاهش قیمتی ۱۵۰ میلیون دلاری در دارایی های خصوص، شد.
جی پی مورگان، بزرگترین بانك آمریكا، همیشه بعنوان پیشتاز صنعت مالی، زیر نگاه دقیق سرمایه گذاران قرار دارد؛ بدین سبب تحلیل گران، سه شنبه شب مدیریت این بانك را تحت فشار قرار دادند تا اعلام نماید پیش بینی این بانك در مورد گسترش عدم بازگشت وام ها در ۲۰۱۹ چیست؟
جی پی مورگان ۱.۵۵ میلیارد دلار را برای پوشش اعتبارات از دست رفته كنار می گذارد كه این میزان نسبت به سال گذشته، با ۱۸ درصد افزایش روبرو شده و ۲۵۰ میلیون دلار هم نسبت به ۱.۳ میلیارد دلاری كه تحلیل گران تخمین می زدند، بیشتر است.
سهام جی پی مورگان ۲.۳ درصد سقوط كرد و سپس با بهبود ۱.۱ درصدی به قیمت ۱۰۲.۰۳ دلار برای هر سهم رسید.

1397/10/29
14:59:06
5.0 / 5
5034
تگهای خبر: بازار , بانك , تجارت , دلار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما