دلار متوقف و بقیه ارزها ارزان شدند، آرامش بازار ارز در انتها هفته

دلار متوقف و بقیه ارزها ارزان شدند، آرامش بازار ارز در انتها هفته به گزارش پول من بازار ارز هفته را بدون نوسان چشم گیر به پایان رساند. قیمت دلار بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار و ۳۹۵ تومان ماند.



به گزارش پول من به نقل از خبر آنلاین امروز پنج شنبه ۱۸ مهرماه ۹۸ قیمت فروش دلار در صرافی های مجاز بانكی ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان اعلام گردید كه تا زمان تنظیم گزارش با كاهش بسیار اندك به ۱۱ هزار و ۳۹۵ تومان رسید. این در شرایطی است كه نرخ خرید دلار از مردم به قیمت ۱۱هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شد. بر همین مبنا قیمت فروش یورو در صرافی های بانك ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو هم در این صرافی ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
گفتنی است امروز پوند انگلیس به قیمت ۱۴هزار و ۱۶۷ تومان، لیر تركیه یكهزار و ۹۸۹ تومان، یوان چین یكهزار و ۶۲۸ تومان و ین ژاپن ۱۰ هزار و ۷۰۶ تومان مبادله شد.
هفته جاری هفته ای بدون تنش و نوسان در بازار ارز بود. اغلب كارشناسان اعتقاد دارند ریسك و حاشیه سود سرمایه گذاری در بازار ارز سرمایه داران را بر آن داشته است تا دارایی خویش را به بازار سرمایه منتقل كرده و از بازار ارز بیرون بروند.

۲۲۶۲۲۶

1398/07/19
19:09:08
5.0 / 5
4212
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , دلار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما