جزئیات روند فروش سهام عدالت

جزئیات روند فروش سهام عدالت به گزارش پول من تسنیم نوشت: برای فروش سهام عدالت از راه شعب بانكها بایستی فرمهای مربوط به فروش تكمیل شود.


به تازگی معمار نژاد معاون وزیر اقتصاد در مکاتبه ای با مدیران بانک های کشور شرایط فروش سهام عدالت از راه کارگزاری بانکها را ابلاغ نمود. در این مکاتبه آمده است، ضمن ارسال دستورالعمل عاملیت فروش سهام مورد واگذاری دارندگان سهام عدالت و همینطور فرم اقرار نامه و درخواست فروش سهام عدالت مقتضی است دستور فرمایید نسبت به تمهید مقدمات و زیر ساختهای لازم و اطلاع رسانی حداکثری به کلیه شعب و مشتریان اقدام و از روز سه شنبه ۶ خرداد پذیرای متقاضیان باشند. گفتنی است، در فرم درخواست فروش سهام عدالت که به این منظور آماده شده است، آمده: کارگزار مجاز است سهام عدالت را به هر قیمتی که در لحظه فروش سهام در بازار امکان فروش آنرا دارد به فروش برساند. در بند سه تاکید گردیده است، کارگزار تنها میتواند ۳۰ درصد از مجموع تعداد سهام شرکتها یا ارزش ریالی سهام متعلق به اینجانب را از مجموع سهام متعلق به فرد را به فروش برساند. بر مبنای بند هفتم هم انتخاب زمان فروش و سهامی که باید به فروش برسد به عهده کارگزار با هماهنگی ناظر بازار است و در این خصوص اختیار تام به کارگزار و ناظر بازار داده می شود.

در بند هفت آمده است، اینجانب حق هرگونه اعتراض در مورد سهام انتخابی برای فروش به باعث این درخواست، زمان فروش و روش انتخابی بر اساس تعداد سهم یا ارزش ریالی سهام، قیمت فروش سهام و هزینه قانونی کسر شده برای فروش سهام را از خود سلب و ساقط می کنم. ۲۲۳۲۲۷

1399/03/04
15:32:33
5.0 / 5
2686
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , بازار , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما