رضایت حداکثری مردم از روند رسیدگی به شکایات در بانک مهر ایران

رضایت حداکثری مردم از روند رسیدگی به شکایات در بانک مهر ایران پول من: عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه رسیدگی به شکایات ثبت شده در سامانه نظارت مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی، از طرف مردم و همین طور کارشناسان مرکز بازرسی رضایت بخش ارزیابی شده است.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، در امتداد اجرای دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص رسیدگی آنی به مطالبات و شکایت های واصله مردمی در حوزه دریافت تسهیلات بدون ضامن، رسیدگی به شکای ت های مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن در این بانک صورت می گیرد.
از زمان اعلام خبر پرداخت تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیاردریال از طرف بانک ها، این سامانه با رشد چشم گیر تعداد تقاضاها و سوالات مردمی درباب کم و کیف دریافت این وام روبه رو بوده است. با تدابیر اتخاذ شده در بانک قرض الحسنه مهر ایران، بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی بطور روزانه و قبل از اتمام مهلت قانونی، از طرف واحدهای ذی ربط در بانک انجام می شود.
کارشناسان بانک در سراسر کشور ضمن برقراری تماس با متقاضیان و ارائه مشاوره تخصصی لازم، راهنمایی های مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.
عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه رسیدگی به شکایات ثبت شده در این سامانه از طرف مردم و همین طور کارشناسان مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد رضایت بخش ارزیابی شده است.
گفتنی است سامانه نظارت مردمی وزارت اقتصاد بعنوان یکی از شیوه های نوین با درگاه ویژه ای به همین نام در پورتال آن وزارتخانه راه اندازی شده و از تابستان سال قبل در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1400/11/23
12:47:34
5.0 / 5
1012
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , امور اقتصادی , بانك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
کامنت کاربران پول من در مورد این مطلب
کامنت شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
کامنت:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما

پول من، همراه شما در راه موفقیت مالی