رشد ۵۸۸۲ واحد شاخص کل بورس تا هم اکنون

رشد ۵۸۸۲ واحد شاخص کل بورس تا هم اکنون به گزارش پول من، شاخص کل بورس امروز یک ساعت پس از بازگشایی بازار با رشد ۵۸۸۲ واحد به عدد ۲، ۰۸۳، ۹۷۳ واحد رسید. همینطور شاخص هم وزن هم با رشد ۵۳۸ واحد به عدد ۶۷۵، ۵۵۴ رسید.



به گزارش پول من به نقل از مهر شاخص کل بورس امروز یک ساعت پس از بازگشایی بازار با رشد ۵۸۸۲ واحد به عدد ۲، ۰۸۳، ۹۷۳ واحد رسید. همینطور شاخص هم وزن هم با رشد ۵۳۸ واحد به عدد ۶۷۵، ۵۵۴ رسید.
از نمادهای تاثیر گذار در شد شاخص امروز می تواند به نماد شپنا، شبندر، شستا، وبملت و شتران اشاره نمود.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند امروز احتمال بازدهی مثبت شاخصهای اصلی بازار سهام و عملکرد بهتر شاخص کل به نسبت شاخص کل هم وزن در پایان معاملات بالا است.
جریان پول حقیقی در سهام برای معاملات امروز منفی پیشبینی می شود. صفوف خرید سهام اندکی افزایش خواهد یافت و در سمت صفوف فروش سهام هم احتمال کاهش اندکی وجود دارد. احتمالا در پایان معاملات امروز سرانه خرید هر کد حقیقی در سطح ۲۷ میلیون تومانی قرار گیرد و سرانه فروش هم در بالای ۲۴ میلیون تومان قرار گیرد. فرابورس تهران احتمالا افزایش تراز بیشتری در شاخصهای اصلی خود به نسبت بورس داشته باشد؛ اما احتمالا شکاف بازدهی در میان شاخص کل و هم وزن بورس و فرابورس افزایش یابد.


منبع:

1403/03/22
15:36:45
5.0 / 5
218
تگهای خبر: بازار , بورس , پول , سهام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما