۴میلیون مشتری و ۱۳۵ هزارمیلیارد تومان همراهی در طرح مهربانی بانک ملی
پول من: مدیرعامل بانک ملی ایران، با تاکید بر جایگاه ویژه این بانک در جلب اعتماد عمومی، طرح مهربانی را بعنوان نماد موفقیت و اعتماد ۴ میلیون مشتری معرفی نمود.
به گزارش پول من به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در همایش «ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴» ضمن اشاره به جذب ۱۳۵ همت منابع در چارچوب این طرح، اظهار داشت: «مهربانی حاصل ایده پردازی همکاران شعب و اراده جمعی خانواده بانک ملی ایران است؛ طرحی که با طراحی دقیق، تبلیغات مؤثر و اصلاحات بموقع، موفق شد موانع ذهنی مشتریان را از میان برداشته و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.»
وی ضمن تاکید بر استمرار صدمه شناسی، دریافت بازخوردهای مردمی و برگزاری جلسات کارشناسی برای بهبود طرح، «مهربانی» را الگویی برای طراحی محصولات آینده بانک دانست و اضافه کرد: «این طرح نه تنها به گره گشایی از مشکلات مردم کمک کرده، بلکه باعث افزایش رضایت همکاران و مشتریان شده است. با رفع موانع سیستمی و تلاش مضاعف، میتوان چندین طرح مشابه با دستاوردهای بزرگ رقم زد.»
مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن اشاره به ارزش والای اعتماد مشتریان، خاطرنشان کرد: «همکاران باید در طراحی محصولات جدید، نظرات کارشناسی را جدی بگیرند و با استفاده از ظرفیتهای بانک، از بروز مشکلات سیستمی و تأخیرها جلوگیری نمایند.»
نجارزاده موفقیت طرح «مهربانی» را حاصل تلاش جمعی دانست و اظهار امیدواری کرد که سایر محصولات بانک هم با همین اراده، مسیر موفقیت را طی کنند.
منبع: پول من
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
کامنت کاربران پول من در مورد این مطلب