شرح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه
پول من: دکتر پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات این بانک را تشریح نمود.
به گزارش پول من به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه، اظهار داشت: از شروع جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی مقابل کشورمان، تا حالا با تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان این بانک، در کمترین زمان ممکن ۸۰ درصد کارهای بانک به پایداری رسیده است.
دکتر پرتوافکنان با اشاره به انجام خدمات مبتنی بر سپرده و کارت اظهار داشت: خدماتی مانند گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تغییر رمز کارتها، ساتنا و پایا و صدور کارت های هدیه و بن کارت سازمان ها هم اکنون قابل انجام است.
وی با اشاره به ازسرگیری خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه طبق وعده قبلی، اضافه کرد: موضوع وکالتی شدن حساب های مشتریان برای نام نویسی خودرو، تعیین شعبه برای ۱۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری، پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده تسهیلات، ازجمله اقداماتی است که در این جهت انجام شده است.
عضو هیات مدیره بانک سپه از ورود موفق روزانه بالاتر از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مراجعه به اینترنت بانک و همراه بانک سپه آگاهی داد و از مشتریان بانک خواست تا نسخه جدید همراه بانک سپه را از بازارگاه های اینترنتی دریافت نمایند.
دکتر پرتوافکنان با اعلان اینکه حالا ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه سراسر کشور بانک سپه فعال است، اشاره کرد: بالاتر از ۸۰ هزار فقره چک نیز بوسیله سامانه چکاوک درحال تعیین وضعیت است.
وی در آخر ضمن پوزش مجدد از همه مشتریان بانک سپه، ابراز کرد: امیدوار هستم با گذر از این دوره کوتاه و رسیدن به پایداری کامل سامانه ها، بانک سپه مطلوب تر و قویتر از گذشته در خدمت هم میهنان عزیزمان باشد.
منبع: pooleman.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
کامنت کاربران پول من در مورد این مطلب