گام های بلند بانك صادرات ایران در نوسازی ناوگان باربری جاده ای

گام های بلند بانك صادرات ایران در نوسازی ناوگان باربری جاده ای پول من: حمایت های بانك صادرات در زمینه نوسازی ناوگان باربری جاده ای كشور با تخصیص ۴۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای جایگزینی ۱۳۷۵ دستگاه خودرو سنگین تا آخر اردیبهشت امسال، ابعاد وسیع تری به خود گرفت.



به گزارش پول من به نقل از مهر و به نقل از بانك صادرات ایران، مدیریت شعب استان البرز این بانك در قالب تفاهم نامه ای با مجتمع صنعتی ماموت، نوسازی ۲۰۰۰ دستگاه خودرو سنگین (كشنده و تریلر) را بر عهده گرفت كه از ابتدای اجرای این تفاهم نامه در سال ۹۶ تا آخر اردیبهشت ماه سال ۹۷، بالغ بر ۴۸۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی ۱۳۷۵ دستگاه خودرو سنگین با كشنده های پیشرفته «اسكانیا» تخصیص یافته و پیش بینی می گردد تا آخر مدت قرارداد ۲ ساله بانك با این شركت، تعداد ناوگان خودروهای نوسازی شده به ۲۰۰۰ دستگاه مورد نظر خواهد رسید.
بنا براین گزارش، اجرای تفاهم نامه منعقده بین بانك صادرات ایران، مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور در سال ۹۵ با اهداف مهمی همچون اثرگذاری مستقیم در ساماندهی تجهیزات حمل و نقل جاده ای، كمك و همراهی در امر تولید اشتغال، رونق بخشی به خدمات محصولات بیمه ای، كاهش چشمگیر خطرات جاده ای و یاری رساندن به امكان كنترل و رهگیری متناسب سوخت مورد توجه قرار گرفت.
علاوه بر این، بانك صادرات ایران در استان البرز با عرضه خدمات متنوع به شركت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی در سال ۹۶ تامین مالی ۱۵ هزار و ۶۳۰ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۲۲ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال در بخش های كشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و بازرگانی، صادرات، ساختمان و مسكن را بر عهده داشت.
علاوه بر این، این بانك در جهت پشتیبانی از بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی، همچون كمك به ایجاد مشاغل خانگی، مسكن اقشار ویژه، نوسازی و بهسازی مسكن روستایی، اعطای وام ازدواج و تهیه جهیزیه، كمك به رونق تولید واحدهای كوچك و متوسط و سایر وام های ضروری طی سال ۹۶ بیش از ۶۱۲۰ فقره وام بالغ بر ۳۱۷۶ میلیارد ریال پرداخت كرده كه سهم عمده ای در بهبود معیشتی مناطق كمتر توسعه یافته استان البرز داشته است.
در همین راستا، استاندار البرز با اهدای لوحی از ابوالفتح سامان پور، مدیریت شعب بانك صادرات البرز قدردانی كرد.
محمدعلی نجفی در بخشی از این لوح آورده است: «به پاس خدمت جنابعالی در تعامل و همكاری مداوم در زمینه های مختلف بانكی همچون پرداخت تسهیلات و كمك به رفع مشكلات اقتصادی و جدیت در امور محوله تقدیر و تشكر می شود».
شایان ذكر است، بر مبنای تازه ترین آمارهای بانك مركزی، نسبت مانده تسهیلات اعطایی بانك صادرات ایران به كل شبكه بانكی در استان البرز تا آخر بهمن ماه سال ۹۶ بالغ بر ۱۲ درصد بوده است.

1397/02/26
15:12:48
5.0 / 5
4977
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , پرداخت , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما