به گزارش پول من به نقل از مهر به نقل از بانك پاسارگاد، در این سامانه خدمات سپرده، كارت، كارت اعتباری، تسهیلات، چك و خدمات ارزی قابل ارائه است. بر این اساس مشتریان می توانند در بخش كارت خدمات متنوعی مانند درخواست صدور كارت نقدی و كارت المثنی، انتقال وجه كارت به كارت (حساب اصلی و حساب فرعی)، انتقال وجه مستمر كارت به كارت(انتقال وجه زمان دار به تاریخ آینده)، انتقال وجه كارت به كارت گروهی (از یك كارت به چندین كارت)، پرداخت قبض از سپرده و كارت، پرداخت قبض همراه اول با استفاده از شماره تلفن، درخواست خرید كارت هدیه، تغییر سپرده اصلی كارت، درخواست افزودن/حذف حساب فرعی به/از كارت، تعیین سقف برداشت كارت از پایانه خودپرداز، تعیین سقف خرید كالا و خدمات از پایانه های مختلف، تعیین سقف انتقال از كارت از پایانه های مختلف، مسدود نمودن كارت، امكان خرید شارژ اپراتور تلفن همراه، امكان دریافت موجودی كارت های پاسارگاد و امكان پرداخت قبض همراه اول مستمر در منوی خدمات قبض ارائه می شوند. همینطور در بخش كارت اعتباری خدماتی همچون مشاهده جزئیات پرونده كارت اعتباری، نمایش دوره های صورت حساب كارت اعتباری، بازپرداخت آنی كارت اعتباری و گزارش پرداخت بدهی كارت اعتباری قابل دریافت است. مركز مشاوره و اطلاع رسانی بانك پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و همینطور سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانك به آدرس www.bpi.ir آماده ارائه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.