رئیس كل بانك مركزی اعلام كرد؛

واریز بخش قابل توجه مطالبات ایران از عراق به حساب بانك مركزی

واریز بخش قابل توجه مطالبات ایران از عراق به حساب بانك مركزی به گزارش پول من رئیس كل بانك مركزی از واریز بخش قابل توجهی از مطالبات ایران از عراق به حساب بانك مركزی اطلاع داد.



به گزارش پول من به نقل از مهر، عبدالناصر همتی در یادداشت اینستاگرام خود با اشاره به دیدار امروز رئیس جمهوری ایران با عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق نوشت: امروز ۱۷ فروردین ۹۸ در جریان دیدار هیأت های عالی رتبه دو كشور ایران و عراق، نحوه پیگیری و اجرای توافقات دو كشور در دیدار جناب آقای دكتر روحانی از عراق مورد بررسی قرار گرفت. روند توافقات به خوبی پیش می رود.
موضوع توافقات مالی و بانكی ۲ كشور هم كه در دیدار بهمن ۹۷ اینجانب از بغداد به امضای رؤسای كل بانكهای مركزی ۲ كشور رسید و نحوه تكمیل و اجرای سریع تر آن مورد توجه ویژه رئیس جمهور اسلامی ایران و نخست وزیر عراق قرار گرفت و دو طرف در مورد عزیمت اینجانب به عراق در آینده نزدیك تاكید كردند.
در حال حاضر بخش قابل توجهی از مطالبات ایران به حساب بانك مركزی واریز شده است و بایستی در مورد نحوه تكمیل و تداوم روابط مالی و پولی دو كشور با عنایت به حجم در حال افزایش صادرات ایران تصمیم گیری شود. صادرات برق و گاز ایران امسال از ۴ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.

1398/01/18
13:30:04
5.0 / 5
5047
تگهای خبر: بانك , بانك مركزی , پول , حساب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما