بورس در هفته ای كه گذشت

روند صعودی بازار سرمایه در هفته پرتعطیلات

روند صعودی بازار سرمایه در هفته پرتعطیلات پول من: بورس بر خلاف فرابورس در هفته جاری بر مدار صعود حركت كرد و شاخص آن به مرز 428 هزار واحد نزیك شد. فرابورس حركتی نوسانی داشت و شاخص آن در 2 روز نخست هفته كاهشی بود.



به گزارش پول من به نقل از بازار سرمایه، معامله گران از اولین روز هفته اخیر شاهد صعود شاخص كل بورس بودند؛ تابلوی معاملات تا آخرین روز هفته جاری سبز ماند و در روز سه شنبه قله ۴۲۷ هزار و ۱۳۹ واحد را هم فتح كرد. البته بیشترین ارزش معاملات در این بازار مربوط به روز یكشنبه به میزان ۴۷ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال بود.
در روز شنبه معامله گران ۶۶۸ هزار و ۴۱۶ معامله به ارزش بیشتر از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان انجام دادند و شاخص را به ۴۱۷ هزار واحد رساندند. ارزش معاملات در روز یكشنبه با ۸۹۹ هزار معامله به ۴۷ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال و شاخص كل به ۴۱۸ هزار و ۳۱۲ واحد رسید.
شاخص كل در روز دوشنبه و سه شنبه به ترتیب ۴۲۰ هزار و ۶۶۸ و ۴۲۷ هزار و ۱۳۹ واحد بود. بر این اساس معامله گران در روز دوشنبه ۶۶۵ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۸۶۶ میلیارد ریال و در روز سه شنبه ۶۹۸ هزار به ارزش ۳۹ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال به ثبت رساندند.
حركت سینوسی فرابورس
فرابورس بر خلاف بورس در همه روزهای هفته جاری حركتی صعودی نداشت و در ایام یكشنبه و دوشنبه نزولی بود. شاخص كل این بازار در روز شنبه ۵۳۵۱ واحد بود كه در ایام یكشنبه و دوشنبه به ۵۳۴۰ و ۵۳۲۳ واحد هم رسید اما در روز سه شنبه شاخص كل صعود و رقم ۵۴۰۴ واحد را ثبت نمود.
معامله گران در فرابورس در ایام شنبه، یكشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب ۳۸۰ هزار و ۹۵۸، ۵۳۴ هزار، ۳۵۸ هزار و ۳۹۹ هزار معامله به ثبت رساندند كه به ترتیب ۶۸۳۹ میلیارد تومان، ۲۴ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال، ۱۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال و ۱۷ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال ارزش داشت.


منبع:

1398/11/11
00:31:25
5.0 / 5
4233
تگهای خبر: ارز , بازار , بورس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما