مدیرعامل بانك ملی خبرداد:

روان سازی خدمات بانك ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان

روان سازی خدمات بانك ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان پول من: مدیرعامل بانك ملی ایران از روانسازی بیشتر خدمات مشتریان آگاهی داد و اظهار داشت: بزودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیشتر از پیش تسهیل شود.



به گزارش پول من به نقل از بانك ملی ایران، محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملكرد سه ماهه سوم واحدهای این بانك با بیان این كه بوروكراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار نمود: باید تا حد ممكن از اختیارات نمایش شده توسط بانك مركزی و هیات مدیره بانك در شعب استفاده شده و سرعت نمایش خدمات به مشتریان افزایش یابد.
وی با اشاره به این كه سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا كرده است، افزود: نمی توان مشتری را برای دریافت یك خدمت معطل كرد، در حالیكه همه امكانات قانونی برای نمایش سریع آن خدمت وجود دارد.
حسین زاده با بیان این كه عملكرد همه واحدهای بانك به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره بررسی می شود، اظهار داشت: هیات مدیره بانك مصمم است جایگاه مطلوب بانك ملی ایران در نظام بانكی را حفظ كند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف نمودن موانع استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانك ملی ایران اشاره كرد: مدیران اهل ریسك و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و احداث رضایت در مشتریان داده خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به این كه اولویت امروز كشور، كمك به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار نمود: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت گردد كه تولید مستمر دارند و با مشكل فروش تولید خود مواجه نمی باشند.
وی همین طور محصولات بانكداری الكتزونیك بانك ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانكی خواند و اظهار داشت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیكیشن ۶۰، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانكی و بانك مركزی قرار گرفته اند، بدین سبب باید از حداكثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.
مدیرعامل بانك ملی ایران همین طور از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانك آگاهی داد و اظهار داشت: خوشبختانه بانك ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانك باز سرعت گرفته، به صورتی كه وضعیت بانك در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.
وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیك باز آگاهی داد و اشاره كرد: تازه ترین محصولات بانك ملی ایران بزودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانك به یك نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل گشته است.

1397/10/21
22:04:07
5.0 / 5
4441
تگهای خبر: بانك , بانك مركزی , پرداخت , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما